کد خبر 1820728
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۲
قالیباف به تهران بازگشت

رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

ایران و عمان در بیانیه‌ای مشترک، بر تداوم همکاری برای حفظ امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کردند و از توافق برای ادامه گفت‌وگوها درباره مدیریت آینده ناوبری در این گذرگاه راهبردی خبر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس